Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ VMS

1.Διάρκεια εγγύησης Μεταχειρισμένων 

MOBILE / TABLET: 3 Μήνες καλής λειτουργίας

Η εγγύηση ξεκινάει από την έκδοση του τιμολογίου και καλύπτει αυστηρά τρεις(3) μήνες εγγύησης -ενενήντα ημερών(90)

LAPTOP / PC : 1 Χρόνο καλής λειτουργίας και 3 μήνες εγγύηση η μπαταρία

MONITOR/ PRINTERS : 1 Χρόνο καλής λειτουργίας

Η εγγύηση ξεκινάει από την έκδοση του τιμολογίου και καλύπτει αυστηρά ένα χρόνο(12 μήνες) εγγύησης

 

2. Η εγγύηση του προϊόντος περιλαμβάνει εγγύηση καλής λειτουργείας της συσκευής και όχι οποιαδήποτε βλάβη προκύπτει από υπαιτιότητα του πελάτη (πτώση ,χτύπημα , υγρασία κλπ )

 

3. Το προϊόν που αποστέλλεται για εγγύηση θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση όπως παραδόθηκε στον πελάτη(χωρίς σημάδια γρατσουνιές κτλ)

 

4. Τα μεταφορικά για το  προϊόν που αποστέλλεται για εγγύηση επιβαρύνουν τον πελάτη και μετά τον έλεγχο που θα γίνεται στην συσκευή αν είναι η βλάβη εντός εγγύησης θα αποστέλλεται πίσω με δωρεάν μεταφορικά .

 

5. Το κινητό/laptop που θα έρχεται στην εταιρία για εγγύηση και έχει ανοιχτεί από άλλο service απευθείας θα τίθεται εκτός εγγύησης και θα επιστρέφεται πίσω με χρέωση παραλήπτη.

 

6. Η μεταφορά του προϊόντος προς την εταιρία με courier την ευθύνη έχει ο πελάτης που το αποστέλλει και οπότε η συσκευή θα πρέπει να είναι σωστά προστατευμένη με φούσκες κτλ.

7. Σε περίπτωση που το προϊόν ΔΕΝ τηρεί τα Standard του πελάτη (γρατσουνιά οθόνη -πλαίσιο τα οποία δεν ενημερώθηκε ο πελάτης)τότε θα πρέπει να ενημερώνει την εταιρεία εντός τριών(3) ημερών για την επιστροφή του προϊόντος και την αντικατάσταση του όπως επίσης και τον ακριβή λόγο της επιστροφής.

 

8. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι να επιστρέψει για εγγύηση στην εταιρεία μας θα πρέπει να αναγράφεται η ακριβής αιτία της επιστροφής όπως επίσης και αναλυτικά

το είδος της βλάβης και να αποστέλλεται και το παραστατικό αγοράς, όπως και ένα δελτίο αποστολής στο οποίο θα πρέπει να αναγράφεται το IMEI/SN της συσκευής .

 

9. Από την στιγμή που παραλαμβάνει ο πελάτης χονδρικής τα προϊόντα θα πρέπει άμεσα να τα ελέγχει ώστε αν διαπιστώσει κάποια αστοχία σε κάποιο προϊόν απευθείας να ενημερώνει την εταιρεία

για την επίλυση του προβλήματος στο 231 231 35 22  



Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος απαραίτητο είναι το δελτίο αποστολής και η συμπλήρωση της Φόρμας επιστροφής* VMS ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη .


* Η ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ βρίσκεται στο πεδίο ακριβώς κάτω απο την Πολιτική Επιστροφών .